Інтелектуальний аналіз великих даних фармацевтичних компаній у підтримці бізнес рішень

Автор(и)

  • Н.В. Зайцева Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Є.Є. Федоров Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Використання великих даних спричинило революцію у багатьох галузях. Поява великих даних у фармацевтичній галузі допомагає спростити безліч складних бізнес-процедур та підвищити ефективність у всіх сферах. Фармацевтичні компанії можуть отримувати важливі дані з різних джерел, що допомагають їм приймати ключові рішення у своїх стратегіях маркетингу та продажу. Поява великих даних у фармацевтичній галузі дозволяє бізнес-лідерам аналізувати великі обсяги даних про поведінку клієнтів, вплив рекламних кампаній, утримання клієнтів, управління портфелем тощо. Використовуючи великі дані фармацевтичні компанії можуть виконувати прогнозну аналітику, знаходити закономірності в отриманих даних та робити точні прогнози щодо тенденцій у галузі. В процесі аналізу великих даних фармацевтичні корпорації стикаються з проблемою зіставлення даних, що надходять з різних джерел та від різних провайдерів даних. Проблема постає актуальною в умовах збільшення кількості систем, які використовують фармацевтичні компанії, що призводить до вибухового зростання обсягів їх даних. Методи інтелектуального аналізу даних є ефективним інструментарієм у вирішенні означеної проблеми.

Біографії авторів

Н.В. Зайцева , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач освіти, к.е.н., доцент

Є.Є. Федоров , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д.т.н., професор, професор кафедри Інформаційних технологій

Посилання

Qasem M. H., Obeid N. et al. Multi-Agent System Combined With Distributed Data Mining for Mutual Collaboration Classification // IEEE Access, Vol. 9, 2021. – 70531-70547 pp. – https://ieeexplore.ieee.org/ stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=9408657. Пропози ція з переліко Дані по продажах Регіон 1 Регіон 2 Регіон N … Перелік МНН Вихідний набір Зіставлений перелік назв Відповідь на Вхідний набір Аналіз продажів по МНН інтелектуальни й агентний

Зайцева Н.В., Яковенко В.С. Консолідація даних у бізнес-аналізі діяльності підприємств // Глобальні та національні проблеми економіки. – Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. Електронне наукове фахове видання. 2015. – Випуск № 8. URL: http://global-national.in.ua/issue-8-2015. – С. 1222-1228.

Внутрішня документація з проектування бізнес-аналітики фармацевтичної компанії Acino.

JAVA agent development framework // http://www.JADE.tilab.com.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-14

Як цитувати

[1]
Зайцева , Н. і Федоров , Є. 2021. Інтелектуальний аналіз великих даних фармацевтичних компаній у підтримці бізнес рішень. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2021), 90-93.

Номер

Розділ

Секція 2. Прикладні інформаційні технології, технології інтернету речей, інформаційна безпека