Цифрова безпека в освіті: досвід зарубіжних країн
Ключові слова:
цифрова безпека; цифрова компетентність; освіта; цифрові технологіїАнотація
Цифрова компетентність стала важливою частиною основних стратегічних рекомендацій і стандартів у розвинутих країнах в усьому світі та предметом занепокоєння в освітній політиці багатьох країн. У той час, як деякі країни запровадили потужні заходи цифрової безпеки, інші все ще намагаються подолати виклики цифрових загроз. Ці загрози цифровій безпеці мають значні наслідки впливу на освіту, життя людей і безпеку країни.
Розвиток цифрових технологій стимулює створення цифрової безпеки в галузі вищої освіти Оскільки сучасна освіта поступово переходить у дистанційний та/або online-формат, то питання цифрової безпеки в галузі вищої освіти має пріоритетне місце.
Посилання
Султанова Л., Прокоф’єва М. Цифрова безпека в галузі вищої освіти. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. 2022. № 21(1). С. 106–117.
Андрюкайтене Р. Цифрова трансформація електронної освіти в країнах європейського союзу. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості. 2021. № 10(87). С. 88–91.
Шпарик О. Цифрова трансформація середньої освіти: спільні стратегічні вектори США та країн ЄС. Український педагогічний журнал. 2022. № 3. С. 33–43.
Близнюк М. М., Дебре О. С. Цифрова безпека освітнього процесу: європейський поступ Естонії та перспективи України. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. 2022. № 1. С. 65–77.
Осадча К. П, Букша М. В. Особливості цифрової трансформації вищої освіти Німеччини. Digital transformation and technologies for sustainable development all branches of modern education, science and practice. 2023. Part 3. Р. 70–74.