Технології штучного інтелекту в інтернет-продажах

Автор(и)

  • В. Е. Ляховченко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. В. Прігунов Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

штучний інтелект; інтернет-продажі; інформаційні технології

Анотація

У сфері торгівлі застосування різноманітних методів і алгоритмів штучного інтелекту набуває все більшої популярності. Алгоритми машинного навчання, нейронні мережі та інші технології допомагають в оптимізації управління запасами, аналізі споживчої поведінки, персоналізованому маркетингу та прогнозуванні попиту [2; 3]. Це дає змогу підприємствам більш точно прогнозувати та реагувати на зміни в ринкових умовах. Компанії, які успішно інтегрують технології штучного інтелекту у свою стратегію, можуть розраховувати на збільшення ефективності, зниження витрат і поліпшення якості обслуговування клієнтів. Використання штучного інтелекту стає ключовим чинником конкурентоспроможності в різних галузях, зокрема торгівлі.

Біографії авторів

В. Е. Ляховченко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

О. В. Прігунов , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, старший викладач кафедри інформаційних систем управління

Посилання

10 artificial intelligence statistics you need to know in 2023 [infographic]. URL: https://www.oberlo.com/blog/artificial-intelligence-statistics

Trends in the development of Ukraine’s it industry: experience and challenges. DSpace Home. URL: https://irek.ase.md/xmlui/handle/123456789/2808 (date of access: 16.08.2023).

Стасішена І. В., Лукаш Г. П. Ролі, функції та можливості використання чат-ботів у роботі з клієнтами. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. URL: https://jpasmd.donnu.edu.ua/article/view/11352 (дата звернення: 16.08.2023).

Черкасова В. С. Штучний інтелект в маркетингу: переваги і недоліки застосування: URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/32993/1/VII_konf_URSES_DBTU_2023- 560-563.pdf

Фостолович В. А. Штучний інтелект в сучасному бізнесі: потенціал, сучасні тренди та перспективи інтегрування у різні сфери господарської діяльності і життєдіяльності людини. Ефективна економіка. 2022. № 7. URL: http://eprints.zu.edu.ua/34376/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-02

Як цитувати

[1]
Ляховченко , В.Е. і Прігунов , О.В. 2024. Технології штучного інтелекту в інтернет-продажах. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 28-31.

Номер

Розділ

Секція 1. Інформаційно-комунікаційна діяльність