Технології штучного інтелекту в інтернет-продажах
Ключові слова:
штучний інтелект; інтернет-продажі; інформаційні технологіїАнотація
У сфері торгівлі застосування різноманітних методів і алгоритмів штучного інтелекту набуває все більшої популярності. Алгоритми машинного навчання, нейронні мережі та інші технології допомагають в оптимізації управління запасами, аналізі споживчої поведінки, персоналізованому маркетингу та прогнозуванні попиту [2; 3]. Це дає змогу підприємствам більш точно прогнозувати та реагувати на зміни в ринкових умовах. Компанії, які успішно інтегрують технології штучного інтелекту у свою стратегію, можуть розраховувати на збільшення ефективності, зниження витрат і поліпшення якості обслуговування клієнтів. Використання штучного інтелекту стає ключовим чинником конкурентоспроможності в різних галузях, зокрема торгівлі.
Посилання
10 artificial intelligence statistics you need to know in 2023 [infographic]. URL: https://www.oberlo.com/blog/artificial-intelligence-statistics
Trends in the development of Ukraine’s it industry: experience and challenges. DSpace Home. URL: https://irek.ase.md/xmlui/handle/123456789/2808 (date of access: 16.08.2023).
Стасішена І. В., Лукаш Г. П. Ролі, функції та можливості використання чат-ботів у роботі з клієнтами. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. URL: https://jpasmd.donnu.edu.ua/article/view/11352 (дата звернення: 16.08.2023).
Черкасова В. С. Штучний інтелект в маркетингу: переваги і недоліки застосування: URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/32993/1/VII_konf_URSES_DBTU_2023- 560-563.pdf
Фостолович В. А. Штучний інтелект в сучасному бізнесі: потенціал, сучасні тренди та перспективи інтегрування у різні сфери господарської діяльності і життєдіяльності людини. Ефективна економіка. 2022. № 7. URL: http://eprints.zu.edu.ua/34376/