Визначення особливостей подання інформації для різних типів стейкголдерів

Автор(и)

  • О. О. Плюта Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. М. Анісімова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

стейкголдери; інформаційно-довідкова робота; інформація

Анотація

Стейкголдеринг є актуальним підходом у бізнес-середовищі і суспільстві, оскільки він визнає та враховує різні інтереси та взаємодії груп, які впливають або піддають впливу підприємства, організації чи проєкти.

Біографії авторів

О. О. Плюта , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

О. М. Анісімова , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р екон. наук, професор, в. о. завідувача кафедри інформаційних систем управління

Посилання

Лучко Г. Й. Взаємодія зі стейкхолдерами як фактор успіху проєкту. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2022. № 10. С. 90–97. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_10_14 (дата звернення: 23.11.2023).

Шевченко Т. Стейкхолдери проєкту: хто такі та чому важливо налагодити з ними комунікацію. Wizeclub. URL: https://wizeclub.education/blog/stejkholderi-proyektu-hto-taki-tachomu-vazhlivo-nalagoditi-z-nimi-komunikatsiyu/ (дата звернення: 19.11.2023).

Стерненко М. Стейкхолдери: що таке і чому важливі. Smartik. URL: https://smartik.kiev.ua/stejkkholdery-shcho-take-i-chomu-vazhlyvi/ (дата звернення: 19.11.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-02

Як цитувати

[1]
Плюта , О.О. і Анісімова , О.М. 2024. Визначення особливостей подання інформації для різних типів стейкголдерів. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 38-40.

Номер

Розділ

Секція 1. Інформаційно-комунікаційна діяльність