Визначення особливостей подання інформації для різних типів стейкголдерів
Ключові слова:
стейкголдери; інформаційно-довідкова робота; інформаціяАнотація
Стейкголдеринг є актуальним підходом у бізнес-середовищі і суспільстві, оскільки він визнає та враховує різні інтереси та взаємодії груп, які впливають або піддають впливу підприємства, організації чи проєкти.
Посилання
Лучко Г. Й. Взаємодія зі стейкхолдерами як фактор успіху проєкту. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2022. № 10. С. 90–97. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2022_10_14 (дата звернення: 23.11.2023).
Шевченко Т. Стейкхолдери проєкту: хто такі та чому важливо налагодити з ними комунікацію. Wizeclub. URL: https://wizeclub.education/blog/stejkholderi-proyektu-hto-taki-tachomu-vazhlivo-nalagoditi-z-nimi-komunikatsiyu/ (дата звернення: 19.11.2023).
Стерненко М. Стейкхолдери: що таке і чому важливі. Smartik. URL: https://smartik.kiev.ua/stejkkholdery-shcho-take-i-chomu-vazhlyvi/ (дата звернення: 19.11.2023).