Використання асоціативного методу в соціальній сфері
Ключові слова:
асоціативний метод; соціальна сфера; асоціації; управлінняАнотація
Асоціативний метод – це найбільш використовуваний метод, який допомагає менеджерам шляхом виведення образів передавати інформацію, створювати нові продукти та послуги і просувати їх. Найчастіше його використовують у соціальних мережах, які спеціалізуються на візуальному контенті – Facebook, Instagram, Tik-Tok, актуальних серед молодих людей. Проте слабкою стороною цього методу може стати надмірне зловживання нав’язливих асоціацій і таких, які мають двозначний підтекст, необхідно навести приклади таких асоціацій та провести їх аналіз.
Посилання
Гаврилів Т. Розвиток асоціативного мислення як один із засобів формування творчої мовної особистості. Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті: матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції м. Ченстохова– Ужгород–Дрогобич, 29–30 березня 2018 року. Ченстохова–Ужгород–Дрогобич, 2018. С. 195– 196.