Використання асоціативного методу в соціальній сфері

Автор(и)

  • Ю. В. Погоріла Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Г. П. Лукаш Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

асоціативний метод; соціальна сфера; асоціації; управління

Анотація

Асоціативний метод – це найбільш використовуваний метод, який допомагає менеджерам шляхом виведення образів передавати інформацію, створювати нові продукти та послуги і просувати їх. Найчастіше його використовують у соціальних мережах, які спеціалізуються на візуальному контенті – Facebook, Instagram, Tik-Tok, актуальних серед молодих людей. Проте слабкою стороною цього методу може стати надмірне зловживання нав’язливих асоціацій і таких, які мають двозначний підтекст, необхідно навести приклади таких асоціацій та провести їх аналіз.

Біографії авторів

Ю. В. Погоріла , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Г. П. Лукаш , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р філол. наук, професор, професор кафедри інформаційних систем управління

Посилання

Гаврилів Т. Розвиток асоціативного мислення як один із засобів формування творчої мовної особистості. Сучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті: матеріали ІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції м. Ченстохова– Ужгород–Дрогобич, 29–30 березня 2018 року. Ченстохова–Ужгород–Дрогобич, 2018. С. 195– 196.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-02

Як цитувати

[1]
Погоріла , Ю.В. і Лукаш , Г.П. 2024. Використання асоціативного методу в соціальній сфері. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 41-42.

Номер

Розділ

Секція 1. Інформаційно-комунікаційна діяльність