Вплив пошукової оптимізації на видимість сайтів онлайн-бізнесу
Ключові слова:
SEO; пошукова оптимізація; маркетинг; онлайн-бізнес; вебсайт; штучний інтелектАнотація
Ведення онлайн-бізнесу у наш час стало новою гілкою підприємництва, і однією із її основ є маркетинг та просування товару. Зі свого боку, маркетинг не може бути ефективним без детально пропрацьованої пошукової оптимізації. Основою пошукової оптимізації (SEO) є ключові слова і фрази, які допомагають просувати сайти відповідно до потреб потенційних покупців та введених ними запитів. Проте з розвитком технологій, появою штучного інтелекту та постійними змінами у пошукових алгоритмах SEO також зазнає суттєвих змін та удосконалень.
Сьогодні найбільшим і найдоступнішим джерелом інформації є інтернет, тому перше, що зробить людина за потреби певного товару або послуги – швидкий огляд перших результатів пошуку у браузері. Саме тому важливість SEO виявляється незаперечною, а пошукова видимість стає ключовою для бізнесу та вебпроєктів, адже саме завдяки їй користувачі знаходять необхідну інформацію.
Посилання
Галака М. П., Квіта Г. М. Методи підвищення ефективності продажів на основі аналітичних компонентів інтернет-маркетингу. Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості. Київський національний університет технологій та дизайну. 2021. С. 91–95.
Як SEO впливає на прибуток? URL: https://web-promo.ua/ua/blog/yak-seo-vplivaye-napributok/ (дата звернення: 04.11.2023).
Білоусько Т. Роль пошукової оптимізації в маркетинговій діяльності. Економіка та суспільство. 2023. № 54. DOI: 10.32782/2524-0072/2023-54-38 (дата звернення: 04.11.2023).
Штучний інтелект у SEO: Покращення видимості сайту. URL: https://it-rating.ua/news3768 (дата звернення: 07.11.2023).