Вплив політичного іміджу на результати діяльності провідних компаній цифрової дистрибуції на тлі російського вторгнення в Україну
Ключові слова:
політичний імідж; російське вторгнення в Україну; цифрова дистрибуція; розвиток компанійАнотація
Повномасштабне вторгнення російських військ на територію України на початку 2022 року призвело до певного поділу компаній на ті, що обрали збереження політичного іміджу, і відповідно, вийшли з ринку росії, і ті компанії, що обрали шлях грошей країни-агресора. Слід зазначити, що на думку автора дослідження, продукти цифрової дистрибуції можна поділити на інструменти (програмне забезпечення, спеціальні додатки) та інформаційно-розважальний контент (фільми, музика). Звісно, щоб ізолювати росію, насамперед ефективніше буде заборонити розповсюдження саме програмного забезпечення, проте обмеження у розважальних ресурсах теж має певні ефекти впливу, хоч і у менш стратегічному значенні.
Посилання
Dubel M. Transformation of the distribution field under the digitalization process. Business Management. 2020. Т. 32. № 1. P. 86–100.
Дубель М. В. Трансформація бізнес-процесу дистрибуції під впливом глобальної діджиталізації. Донецький національний університет імені Василя Стуса, Вінниця, 2022. 250 с.
Netflix Annual Reports & Proxies. URL: https://ir.netflix.net/financials/annual-reports-andproxies/default.aspx (дата звернення: 15.11.2023).
Alphabet Investor Relations. URL: https://abc.xyz/investor/ (дата звернення: 15.11.2023).
Microsoft Annual Reports. URL: https://www.microsoft.com/en-us/Investor/annualreports.aspx (дата звернення: 15.11.2023).