Публічне управління навчальними закладами на регіональному рівні
Ключові слова:
якість освіти; мовна політика; інклюзивна освіта; інновації в освіті; децентралізація освітиАнотація
Система освіти є важливим елементом суспільного розвитку та формування людського капіталу. Якість освіти визначається не лише її структурою та змістом, але й тим, як вона відповідає потребам різних регіонів та груп населення. Управління якістю освіти є критично важливим аспектом, що впливає на результати навчання та розвиток суспільства загалом. В Україні, як у багатомовній та культурно різноманітній країні, існують різні вимоги та виклики стосовно управління якістю освіти в різних регіонах. Мовна політика, історичні та культурні особливості, регіональний розвиток, доступність до освіти та багато інших чинників визначають досвід управління якістю освіти в окремих областях.
Посилання
Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: монографія. Київ: СаммітКнига, 2009. 272 с.
Конституція України. Закон України «Про освіту» № 2145-VIII від 05.09.2017. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text (дата звернення: 30.10.2023).
Все більше дітей на окупованих територіях долучаються до онлайн навчання за українською програмою, – Вітренко. LB.ua (офіційний сайт). URL: https://lb.ua/society/2022/10/14_bilshe_ditey_okupovanih.html (дата звернення 29.10.2023).