Публічне управління навчальними закладами на регіональному рівні

Автор(и)

  • А. О. Ліщук Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • М. В. Примуш Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

якість освіти; мовна політика; інклюзивна освіта; інновації в освіті; децентралізація освіти

Анотація

Система освіти є важливим елементом суспільного розвитку та формування людського капіталу. Якість освіти визначається не лише її структурою та змістом, але й тим, як вона відповідає потребам різних регіонів та груп населення. Управління якістю освіти є критично важливим аспектом, що впливає на результати навчання та розвиток суспільства загалом. В Україні, як у багатомовній та культурно різноманітній країні, існують різні вимоги та виклики стосовно управління якістю освіти в різних регіонах. Мовна політика, історичні та культурні особливості, регіональний розвиток, доступність до освіти та багато інших чинників визначають досвід управління якістю освіти в окремих областях.

Біографії авторів

А. О. Ліщук , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

М. В. Примуш , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р політ. наук, професор кафедри політології та державного управління

Посилання

Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: монографія. Київ: СаммітКнига, 2009. 272 с.

Конституція України. Закон України «Про освіту» № 2145-VIII від 05.09.2017. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text (дата звернення: 30.10.2023).

Все більше дітей на окупованих територіях долучаються до онлайн навчання за українською програмою, – Вітренко. LB.ua (офіційний сайт). URL: https://lb.ua/society/2022/10/14_bilshe_ditey_okupovanih.html (дата звернення 29.10.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-02

Як цитувати

[1]
Ліщук , А.О. і Примуш , М.В. 2024. Публічне управління навчальними закладами на регіональному рівні. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 92-94.

Номер

Розділ

Секція 2. Політичні технології та державне управління