Ретроперспектива та аналіз інструментів бізнес-аналітики

Автор(и)

  • М. Р. Левченко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. В. Зелінська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

бізнес-аналітика; аналіз; інформація; рішення; методи; інструменти; оптимізація

Анотація

В умовах сучасних вимог до конкурентоспроможності підприємств ведення бізнесу стає постійним процесом удосконалення та впровадження новітніх методів і технологій. Під час управління діяльністю компаній виникає необхідність ретельного аналізу великої кількості внутрішньої та зовнішньої інформації, що стосується бізнес-процесів, організаційної структури, постачальників, клієнтів, їхніх вподобань. Аналіз цієї інформації стає вирішальним фактором для поліпшення показників ефективності бізнесу.

Біографії авторів

М. Р. Левченко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

О. В. Зелінська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри інформаційних технологій

Посилання

Шведа Н. М. Бізнес-аналітика: конспект лекцій для студентів усіх форм навчання спеціальності 073 «Менеджмент». Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2017. 103 с.

Бізнес-аналітика: вебсайт. URL: https://www.hlb.com.ua/2019/08/26/бізнес-аналітика/ Інструменти для бізнес-аналізу: вебсайт. URL: https://www.nixsolutions.com/ua/blog/itnovosti/instrumenti-biznes-analitika-z-chim-pracyuye-specialist-v-it/ Голуб Б. Л., Трохименко В. Ю. Порівняльний аналіз інструментальних засобів microsoft для аналізу даних. Вісник інженерної академії України. 2017. № 1. С. 61–65.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-04

Як цитувати

[1]
Левченко , М.Р. і Зелінська , О.В. 2024. Ретроперспектива та аналіз інструментів бізнес-аналітики. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 221-222.

Номер

Розділ

Секція 4. Математика, технології інтернету речей, кібербезпека