Ретроперспектива та аналіз інструментів бізнес-аналітики
Ключові слова:
бізнес-аналітика; аналіз; інформація; рішення; методи; інструменти; оптимізаціяАнотація
В умовах сучасних вимог до конкурентоспроможності підприємств ведення бізнесу стає постійним процесом удосконалення та впровадження новітніх методів і технологій. Під час управління діяльністю компаній виникає необхідність ретельного аналізу великої кількості внутрішньої та зовнішньої інформації, що стосується бізнес-процесів, організаційної структури, постачальників, клієнтів, їхніх вподобань. Аналіз цієї інформації стає вирішальним фактором для поліпшення показників ефективності бізнесу.
Посилання
Шведа Н. М. Бізнес-аналітика: конспект лекцій для студентів усіх форм навчання спеціальності 073 «Менеджмент». Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2017. 103 с.
Бізнес-аналітика: вебсайт. URL: https://www.hlb.com.ua/2019/08/26/бізнес-аналітика/ Інструменти для бізнес-аналізу: вебсайт. URL: https://www.nixsolutions.com/ua/blog/itnovosti/instrumenti-biznes-analitika-z-chim-pracyuye-specialist-v-it/ Голуб Б. Л., Трохименко В. Ю. Порівняльний аналіз інструментальних засобів microsoft для аналізу даних. Вісник інженерної академії України. 2017. № 1. С. 61–65.