Вплив кризових ситуацій на формування медіарепутації політичного актора
Ключові слова:
медійна репутація; кризова ситуація; вплив; політичний акторАнотація
Під час повномасштабного вторгнення рф на територію України ми маємо змогу спостерігати за змінами у політичному середовищі та впливом воєнного стану на медійну репутацію політичних акторів. Оскільки медійна репутація є поняттям доволі новим, а воєнний стан – особливо небезпечним видом кризової ситуації, досліджень на цю тему та знань, як правильно управляти своєю репутацією недостатньо, що і визначає актуальність цього дослідження.
Посилання
Лущак В. В. Г. Уоллес у президентській кампанії в США 1948 р.: репутація та імідж політика. Імідж і репутація. Репутаційний менеджмент: історія, сучасність, тренди майбутнього: міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 15–16 листоп. 2017 р. С. 233–242.
Ashley Parker, Josh Dawsey, Matt Viser, Michael Scherer. How Trump’s erratic behavior and failure on coronavirus doomed his reelection. The Washington Post. Nov. 7, 2020. URL: https://www.washingtonpost.com/elections/interactive/2020/trump-pandemic-coronavirus-election/ (дата звернення: 13.11.2023).
Рейтинг, КМІС, Центр Разумкова. Моніторинг електоральних настроїв українців. Київський Міжнародний Інститут Соціології. 13.11.2018. URL: https://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=800 (дата звернення: 13.11.2023).
Сергій Руденко. Воєнна партія для Петра Порошенка. 30.11.2018. Deutsche Welle. URL: http://surl.li/ncyfu (дата звернення: 13.11.2023).
Київський Міжнародний Інститут Соціології. Суспільно-політичні настрої населення: листопад-грудень 2018 року. 11.12.2018. URL: https://www.kiis.com.ua/?lang=ukr&cat=reports&id=806&page=1 (дата звернення: 13.11.2023).