Гендерна нерівність та сексизм у рекламі: законодавче врегулювання

Автор(и)

  • М. І. Чорнодон Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

гендер; реклама; сексизм; медіа; закон

Анотація

Сьогочасне суспільство проживає у масштабному інформаційному просторі. Одночасно людина обробляє велику кількість різних даних, водночас деяка одержана інформація на підсвідомому рівні впливає на неї. Одним із сильних засобів інформаційного середовища є реклама. Дефініцію терміна «реклама» ґрунтовно визначено в Законі України «Про рекламу»: «Реклама – інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару».

Біографія автора

М. І. Чорнодон , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. наук із. соц. ком., доцент, доцент кафедри журналістики та соціальних комунікацій

Посилання

Про рекламу: Закон України від 03.07.1996 р. № 39. Ст. 181. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80#Text

Стандарти недискримінаційної реклами: світові тенденції та українські ініціативи / за заг. ред. О. Давліканової, І. Лилик. Київ: Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні. 2018. 116 с.

Goffman E. Gender Advertisements. N.Y., Hagerstown, San Francisco, London: Harper & Row. 1979. 100 р.

Word: «sexsism». Merriam-Webster: dictionary. URL: https://www.merriam-webster.com/

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-04

Як цитувати

[1]
Чорнодон , М.І. 2024. Гендерна нерівність та сексизм у рекламі: законодавче врегулювання. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 279-281.

Номер

Розділ

Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації