Проблеми та перспективи впровадження штучного інтелекту в освітній галузі
Ключові слова:
штучний інтелект, освіта, цифровізаціяАнотація
Розглянуто проблеми та перспективи впровадження штучного інтелекту (ШІ) в освітню галузь. Визначено, що ШІ відкриває можливості для персоналізації навчання, автоматизації рутинних завдань і створення інтерактивних навчальних середовищ. Водночас існують виклики, як-от загроза конфіденційності, цифровий розрив, втрата особистісного підходу та етичні питання. Зазначено, що для ефективного використання ШІ в освіті необхідно враховувати ці аспекти, забезпечуючи ретельне планування, інвестиції в інфраструктуру і підтримку викладачів для досягнення оптимальних результатів.
Посилання
Про схвалення Концепції розвитку штучного інтелекту в Україні: розпорядження КМУ від 02.12.2020 р. № 1556-р. Дата оновлення: 29.12.2021. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/1556-2020-%D1%80#Text (дата звернення: 23.10.2024).
Скрипка Г. Штучний інтелект в освіті: удосконалення програм підвищення кваліфікації педагогів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2024. № 3(101). С. 227–238.