Проблеми та перспективи впровадження штучного інтелекту в освітній галузі

Автор(и)

  • В. Ю. Василенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

штучний інтелект, освіта, цифровізація

Анотація

Розглянуто проблеми та перспективи впровадження штучного інтелекту (ШІ) в освітню галузь. Визначено, що ШІ відкриває можливості для персоналізації навчання, автоматизації рутинних завдань і створення інтерактивних навчальних середовищ. Водночас існують виклики, як-от загроза конфіденційності, цифровий розрив, втрата особистісного підходу та етичні питання. Зазначено, що для ефективного використання ШІ в освіті необхідно враховувати ці аспекти, забезпечуючи ретельне планування, інвестиції в інфраструктуру і підтримку викладачів для досягнення оптимальних результатів.

Біографія автора

В. Ю. Василенко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. наук із соц. ком., старший викладач кафедри інформаційних систем управління

Посилання

Про схвалення Концепції розвитку штучного інтелекту в Україні: розпорядження КМУ від 02.12.2020 р. № 1556-р. Дата оновлення: 29.12.2021. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/1556-2020-%D1%80#Text (дата звернення: 23.10.2024).

Скрипка Г. Штучний інтелект в освіті: удосконалення програм підвищення кваліфікації педагогів. Інформаційні технології і засоби навчання. 2024. № 3(101). С. 227–238.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

[1]
Василенко , В.Ю. 2024. Проблеми та перспективи впровадження штучного інтелекту в освітній галузі. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 21-23.

Номер

Розділ

Секція 1 Інформаційно-комунікаційна діяльність та документознавство