Особливості сучасного українського медіасектору
Ключові слова:
інформаційний ринок, український медіасектор, цифрові медіа, диджиталізація, медіаграмотністьАнотація
Описано структуру сучасного українського медіасектору та основні тенденції його розвитку, як-от диджиталізація і мобільні платформи. Закцентовано на переході від традиційних до цифрових медіа, включно з соціальними мережами та відеоплатформами.
Посилання
Стеблина Н. Редакційна залежність та інтернет-слабкість реформованих українських ЗМІ: дослідження ІДПО. URL: https://imi.org.ua/monitorings/redaktsijna-zalezhnist-ta-internetslabkist-reformovanyh-ukrayinskyh-zmi-doslidzhennya-i32077 (дата звернення: 22.10.2024).
Чорна О. Більшість українців дізнаються новини із соціальних мереж за допомогою смартфонів – дослідження USAID-Internews. URL: https://detector.media/infospace/article/ 218808/2023-11-01-bilshist-ukraintsiv-diznayutsya-novyny-iz-sotsialnykh-merezh-za-dopomogoyusmartfoniv-doslidzhennya-usaid-internews/ (дата звернення: 22.10.2024).
Баркар Д. Залежність онлайн-медіа від соціальних мереж: моніторинг ІМІ. Київ: 2023. URL: https://imi.org.ua/monitorings/zalezhnist-onlajn-media-vid-sotsialnyh-merezh-monitoryngimi-i62903 (дата звернення: 22.10.2024).
Трапезнікова Д. Життя у смартфоні. Як українці користувалися медіа й соцмережами 2024 року – дослідження USAID / Internews. URL: https://mediamaker.me/usaid-internews-2024- mediaspozhyvannya-ukraincziv-12518 (дата звернення: 22.10.2024).
Киря’нова Т. Виклики та перспективи розвитку медіа в Україні. URL: https://opentv. media/ua/vikliki-ta-perspektivi-rozvitku-media-v-ukrayini (дата звернення: 22.10.2024).