Особливості реєстрації документів в державній податковій службі
Ключові слова:
документ, реєстраційно-моніторингова картка, електронний документообіг, вихідна кореспонденціяАнотація
У цій статті висвітлено основні реквізити заповнення реєстраційно-моніторингової картки у системі електронного документообігу та запропоновано усунення проблем реєстрації вихідної кореспонденції.
Посилання
Деякі питання документування управлінської діяльності: Постанова Кабінетів Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55: станом на 05.07.2024. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/55-2018-%D0%BF#Text (дата звернення 23.10.2024).
ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». URL: https://www.kdu.edu.ua/Documents/DSTU41632020v1.pdf (дата звернення 23.10.2024).
Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання: Наказ Міністерства Юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5: станом на 29.10.2022. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1421- 14#Text (дата звернення 23.10.2024).