Особливості реєстрації документів в державній податковій службі

Автор(и)

  • А. В. Мисака Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. В. Прігунов Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

документ, реєстраційно-моніторингова картка, електронний документообіг, вихідна кореспонденція

Анотація

У цій статті висвітлено основні реквізити заповнення реєстраційно-моніторингової картки у системі електронного документообігу та запропоновано усунення проблем реєстрації вихідної кореспонденції.

Біографії авторів

А. В. Мисака , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка вищої освіти

О. В. Прігунов , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри інформаційних систем управління

Посилання

Деякі питання документування управлінської діяльності: Постанова Кабінетів Міністрів України від 17 січня 2018 р. № 55: станом на 05.07.2024. URL: https://zakon.rada.gov.ua/ laws/show/55-2018-%D0%BF#Text (дата звернення 23.10.2024).

ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». URL: https://www.kdu.edu.ua/Documents/DSTU41632020v1.pdf (дата звернення 23.10.2024).

Про затвердження Порядку роботи з електронними документами у діловодстві та їх підготовки до передавання на архівне зберігання: Наказ Міністерства Юстиції України від 11.11.2014 р. № 1886/5: станом на 29.10.2022. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1421- 14#Text (дата звернення 23.10.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Як цитувати

[1]
Мисака , А.В. і Прігунов , О.В. 2024. Особливості реєстрації документів в державній податковій службі. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 52-54.

Номер

Розділ

Секція 1 Інформаційно-комунікаційна діяльність та документознавство