Інформаційна підтримка профорієнтаційної роботи закладів вищої освіти
Ключові слова:
інформаційна діяльність, «воронка продажів», інформаційна діяльність закладів вищої освітиАнотація
У цій роботі розкрито сутність поняття «воронка продажів» та його застосування в інформаційній діяльності закладів вищої освіти. Зазначено можливість використання не лише у маркетингових дослідженнях, доведено, що модель «воронка продажів» є гнучкою, її можливо адаптувати для будь-якого процесу, де є послідовні етапи взаємодії з клієнтом або користувачем.
Посилання
Marketing Can No Longer Rely on the Funnel. Harvard Business Review. URL: https://hbr.org/2014/05/marketing-can-no-longer-rely-on-the-funnel (date of access: 29.10.2024).
Безтелесна Л. І., Мальчик М. В., Василів В. Б. Особливості реалізації управління продажем освітніх програм закладами вищої освіти. Бізнес Інформ. 2022. № 6. С. 129–137. URL: http://jnas.nbuv.gov.ua/article/UJRN-0001359069
Анісімова О. М. Інформаційні системи менеджменту як засіб для задоволення інформаційних потреб користувача. Інформація та соціум: матеріали VI Міжнародної науковопрактичної конференції (м. Вінниця, 04 червня 2021 р.). Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса, 2021. С. 15–17.
Анісімова О. М., Прігунов О. В. Ключові показники діяльності в системі забезпечення якості діяльності закладів вищої освіти як засіб адаптації до змін. Вісник Хмельницького національного університету. 2020. № 6. С. 298–304. DOI: 10.31891/2307-5740-2020-288-6-49.