Маркетингова інформація як основа управлінського рішення в умовах сучасного бізнес-середовища
Ключові слова:
маркетинг, первинна інформація, вторинна інформація, управління підприємством, бізнес-середовищеАнотація
Акцентовано на тому, що маркетингова інформація є підґрунтям для аналізу підприємством ринкових умов, поведінки споживачів та конкурентного середовища. Зокрема, представлено різні способи збору, обробки та використання маркетингової інформації через можливість формування ефективних управлінських рішень у контексті стратегічного планування.
Посилання
Портер М. Е. Конкурентна перевага. Як досягати стабільно високих результатів / пер. з англ.: Ірина Ємельянова, Ірина Гнатковська. Київ: Наш формат, 2019. 622 с.
Коваленко О. А., Герасимчук В. І. Аналіз ринкової інформації: сучасні підходи та інструменти. Маркетинг в Україні. 2019. № 3. С. 12–18. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/ bitstream/ lib/43006/1/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA_%D0%9C%D0 %A2%D0%9F_2023.pdf (дата звернення: 22.10.2024).
Кучеренко А. А. Маркетингова інформація: сутність, джерела та методи збору. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. 2020. Вип. 1. С. 25–30. URL: http://marketing.kpi.ua/files/studentam/AR_mag_2016/AR_Kucherenko.pdf (дата звернення: 22.10.2024).
Котлер Ф., Келлер К. Л. Маркетинг. Менеджмент. 15-те вид. Київ: Видавничий дім «Слово», 2016. 816 с. URL: https://www.researchgate.net/publication/330986235_ MARKETINGOVIJ_MENEDZMENT_Perse_ukrainske_adaptovane_vidanna_MARKETING_MANAGEMENT_Firs t_Ukrainian_Adapted_Edition (дата звернення: 22.10.2024).