Інтеграція каналів комунікації в інформаційних системах
Ключові слова:
інтеграція каналів комунікації, інформаційні системи, комунікаційна платформа, управлінські процеси, взаємодія з клієнтамиАнотація
У статті розкрито сутність інтеграції каналів комунікації в інформаційних системах, розглянуто основні технології для її впровадження та проаналізовано переваги інтегрованої комунікаційної платформи для підвищення ефективності управлінських процесів і покращення взаємодії з клієнтами в організаціях
Посилання
Анісімова О. М., Лукаш Г. П. Формування системи документно-інформаційного забезпечення в умовах цифрових комунікацій. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 24 листопада 2023 р.). Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса. 2023. С. 9–11.
Анісімова О. Тенденції інтракомунікаційних практик сучасних організацій. Інформація, комунікація, суспільство 2024: матеріали 13-ї Міжнародної наукової конференції ICS2024. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2024. С. 184-185. URL: https://skid.lpnu.ua/ wp-content/uploads/2024/05/ICS2024_Proceedings.pdf#page=184
Примак Т. О. Ринок маркетингових комунікацій: стратегічний аспект. Проблеми формування і розвитку ринкової економіки в Україні. 2003. Вип. 8. С. 60–63.
Інтеграція. Енциклопедія Сучасної України. URL: https://esu.com.ua/article-12384
Жалдак Г. П., Бичкова А. А. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник ефективного розвитку підприємств. Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових інновацій. 2019. Т. 2, № 4. С. 4–13.
Каган І. В., Костючко С. М. CRM-системи як інструмент підвищення ефективності бізнесу. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2023. С. 5–10.
Курилець О. Чат-боти як нове покоління каналів комунікації. Маркетингова освіта в Україні: тези ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 29–30 березня 2018 р.). Київ: КНЕУ, 2018. С. 52–54. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/197267488.pdf