Інтеграція каналів комунікації в інформаційних системах

Автор(и)

  • І. С. Шпикуляк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. В. Прігунов Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

інтеграція каналів комунікації, інформаційні системи, комунікаційна платформа, управлінські процеси, взаємодія з клієнтами

Анотація

У статті розкрито сутність інтеграції каналів комунікації в інформаційних системах, розглянуто основні технології для її впровадження та проаналізовано переваги інтегрованої комунікаційної платформи для підвищення ефективності управлінських процесів і покращення взаємодії з клієнтами в організаціях

Біографії авторів

І. С. Шпикуляк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка вищої освіти

О. В. Прігунов , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри інформаційних систем управління

Посилання

Анісімова О. М., Лукаш Г. П. Формування системи документно-інформаційного забезпечення в умовах цифрових комунікацій. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Вінниця, 24 листопада 2023 р.). Вінниця: ДонНУ імені Василя Стуса. 2023. С. 9–11.

Анісімова О. Тенденції інтракомунікаційних практик сучасних організацій. Інформація, комунікація, суспільство 2024: матеріали 13-ї Міжнародної наукової конференції ICS2024. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2024. С. 184-185. URL: https://skid.lpnu.ua/ wp-content/uploads/2024/05/ICS2024_Proceedings.pdf#page=184

Примак Т. О. Ринок маркетингових комунікацій: стратегічний аспект. Проблеми формування і розвитку ринкової економіки в Україні. 2003. Вип. 8. С. 60–63.

Інтеграція. Енциклопедія Сучасної України. URL: https://esu.com.ua/article-12384

Жалдак Г. П., Бичкова А. А. Інтегровані маркетингові комунікації як чинник ефективного розвитку підприємств. Європейський науковий журнал Економічних та Фінансових інновацій. 2019. Т. 2, № 4. С. 4–13.

Каган І. В., Костючко С. М. CRM-системи як інструмент підвищення ефективності бізнесу. Комп’ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво. 2023. С. 5–10.

Курилець О. Чат-боти як нове покоління каналів комунікації. Маркетингова освіта в Україні: тези ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 29–30 березня 2018 р.). Київ: КНЕУ, 2018. С. 52–54. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/197267488.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Як цитувати

[1]
Шпикуляк , І.С. і Прігунов , О.В. 2024. Інтеграція каналів комунікації в інформаційних системах. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 94-97.

Номер

Розділ

Секція 1 Інформаційно-комунікаційна діяльність та документознавство