Застосування машинного навчання в інтернет-маркетингу

Автор(и)

  • З. Б. Артим-Дрогомирецька Львівський національний університет імені Івана Франка
  • М. В. Дацко Львівський національний університет імені Івана Франка

Ключові слова:

машинне навчання, рекламна кампанія, оптимізація витрат, інтернетмаркетинг, управління контентом

Анотація

Ефективність інтернет-маркетингу є актуальним питанням на сучасному етапі економічного розвитку. Вивчення поведінки споживачів, їхніх споживчих переваг та потреб в онлайн-середовищі вимагає застосування нових математичних методів та інформаційних технологій. Тому для аналізу великих обсягів даних, виявлення тенденцій, персоналізації пропозицій доцільно використовувати алгоритми машинного навчання.

Біографії авторів

З. Б. Артим-Дрогомирецька , Львівський національний університет імені Івана Франка

канд. екон. наук, доцент, зав. кафедри економічної кібернетики

М. В. Дацко , Львівський національний університет імені Івана Франка

канд. екон. наук, доцент, доцент кафедри економічної кібернетики

Посилання

Adolfsson A., Ackerman M., Brownstein N. C. To cluster, or not to cluster: An analysis of clusterability methods. Pattern Recognition. 2019. Vol. 88. Р. 13–26. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0031320318303777?via%3Dihub#preview-section-cited-by

Косован О., Дацко М. Інтерпретація алгоритмів машинного навчання для прийняття рішень у роздрібній торгівлі. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 47. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2135/2064

Statista. URL: https://www.statista.com/outlook/advertising-media

Янчук Т. В., Любінчак К. Р. Прямий маркетинг в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 43. URL: https://economyandsociety.in.ua/ index.php/journal/article/view/1768/1704

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-19

Як цитувати

[1]
Артим-Дрогомирецька , З.Б. і Дацко , М.В. 2024. Застосування машинного навчання в інтернет-маркетингу. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 150-151.

Номер

Розділ

Секція 3 Прикладні інформаційні технології, комп’ютерні технології обробки даних