Застосування машинного навчання в інтернет-маркетингу
Ключові слова:
машинне навчання, рекламна кампанія, оптимізація витрат, інтернетмаркетинг, управління контентомАнотація
Ефективність інтернет-маркетингу є актуальним питанням на сучасному етапі економічного розвитку. Вивчення поведінки споживачів, їхніх споживчих переваг та потреб в онлайн-середовищі вимагає застосування нових математичних методів та інформаційних технологій. Тому для аналізу великих обсягів даних, виявлення тенденцій, персоналізації пропозицій доцільно використовувати алгоритми машинного навчання.
Посилання
Adolfsson A., Ackerman M., Brownstein N. C. To cluster, or not to cluster: An analysis of clusterability methods. Pattern Recognition. 2019. Vol. 88. Р. 13–26. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0031320318303777?via%3Dihub#preview-section-cited-by
Косован О., Дацко М. Інтерпретація алгоритмів машинного навчання для прийняття рішень у роздрібній торгівлі. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 47. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2135/2064
Statista. URL: https://www.statista.com/outlook/advertising-media
Янчук Т. В., Любінчак К. Р. Прямий маркетинг в Україні: основні проблеми та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 43. URL: https://economyandsociety.in.ua/ index.php/journal/article/view/1768/1704