Використання штучного інтелекту в комп’ютерних іграх

Автор(и)

  • І. В. Оврамець Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Г. О. Капля Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Н. Р. Веселовська Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

штучний інтелект, OpenAI, ChatGPT, Valve Anti-Cheat

Анотація

У дослідженні аналізується застосування штучного інтелекту (ШІ) в комп’ютерних іграх. Розглядаються технології для покращення поведінки NPC через ChatGPT, боротьба з нечесною грою за допомогою VAC та розвиток змагального ШІ на прикладі OpenAI Five. Досліджено, як ШІ створює більш реалістичний та персоналізований ігровий досвід.

Біографії авторів

І. В. Оврамець , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Г. О. Капля , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Н. Р. Веселовська , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р техн. наук, професор, професор кафедри прикладної математики та кібербезпеки

Посилання

Stuart R., Peter N. Artificial Intelligence: A Modern Approach, 2015, 1168 p.

Як працює ШІ? Принципи роботи сучасного AI. URL: https://itproger.com/ua/news/kakrabotaet-ii-printsipi-raboti-sovremennogo-ai (дата звернення: 23.10.2024).

Skyrim mod uses ChatGPT to give NPCs memories and generate conversations. URL: https://www.windowscentral.com/gaming/skyrim-mod-uses-chat-gpt-to-give-npcs-memories-and-generate-conversations (дата звернення: 23.10.2024).

Kasey Maberry, Steven Paustian, Sheikh Bakir New Mexico Tech. Using an Artificial Neural Network to detect aim assistance in Counter-Strike: Global Offensive. URL: https://www.cs.nmt.edu/~kmaberry/ann_fps_cheater.pdf

OpenAI Five. URL: https://openai.com/index/openai-five/ (дата звернення: 23.10.2024).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-19

Як цитувати

[1]
Оврамець , І.В., Капля , Г.О. і Веселовська , Н.Р. 2024. Використання штучного інтелекту в комп’ютерних іграх. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 196-198.

Номер

Розділ

Секція 3 Прикладні інформаційні технології, комп’ютерні технології обробки даних