Вплив грамотності журналістів на довіру суспільства до ЗМІ
Ключові слова:
грамотність, ЗМІ, довіра суспільства, мовні норми, медіалінгвістикаАнотація
У дослідженні вдалося простежити ставлення здобувачів освіти щодо впливу грамотності журналістів на їх довіру до ЗМІ. Визначено, що попри нерівномірну частоту фіксації, респондентами мовних помилок та різної реакції на них, порушення грамотності частково або суттєво знижує довіру аудиторії до професійних медіа, що може призводити до відмови споживати їх новини.
Посилання
Голуб О. П. Медіакомпас: путівник професійного журналіста. Практичний посібник. Інститут масової інформації. Київ: ТОВ «Софія-А», 2016. 184 с.
Медіаспоживання українців: третій рік повномасштабної війни. ОПОРА. URL: https://www.oporaua.org/viyna/doslidzhennya-mediaspozhivannya-ukrayinciv-tretiy-rik-povnomasshtabnoyi-viyni-25292 (дата звернення: 29.09.2024).
Про внесення змін до переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої та фахової передвищої освіти: постанова Кабінету Міністрів України від 30.08.2024 р. № 1021. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennia-zmin-do-perelikuhaluzei-znan-i-spetsialnostei-za-iakym-a1021 (дата звернення: 01.09.2024).