Змішане навчання як засіб інформаційно-комунікаційних технологій

Автор(и)

  • В.І. Недоборовський Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О.М. Данильчук Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Актуальною потребою сьогодення є дослідження різноманітних напрямів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес у цілому та при викладанні математичних дисциплін зокрема. Сучасні інформаційні технології можна порівняти із новітніми педагогічними технологіями, оскільки в основі процесу навчання лежить принцип одержання та обробки інформації. У свою чергу, інформатизація сучасної освіти спрямована на зростання інтелектуального потенціалу нації через удосконалення форм і змісту навчання, широке впровадження комп’ютерних технологій та методів навчання, що дозволяє вирішити проблеми освіти на більш високому рівні з урахуванням світових вимог щодо освіти.

Біографії авторів

В.І. Недоборовський , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

О.М. Данильчук , Донецький національний університет імені Василя Стуса

к.пед.н., доцент кафедри прикладної математики

Посилання

Кривонос О.М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні: навч. посібник / Кривонос О.М. – Житомир. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка 2013, – 82 с.

Змішане навчання, як модель використання інформаційно-освітніх ресурсів – URL: http://interconf.fl.kpi.ua/ru/node/1174

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Як цитувати

[1]
Недоборовський , В. і Данильчук , О. 2021. Змішане навчання як засіб інформаційно-комунікаційних технологій. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2021), 145-147.

Номер

Розділ

Секція 3. Прикладна математика