Змішане навчання як засіб інформаційно-комунікаційних технологій
Abstract
Актуальною потребою сьогодення є дослідження різноманітних напрямів впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у освітній процес у цілому та при викладанні математичних дисциплін зокрема. Сучасні інформаційні технології можна порівняти із новітніми педагогічними технологіями, оскільки в основі процесу навчання лежить принцип одержання та обробки інформації. У свою чергу, інформатизація сучасної освіти спрямована на зростання інтелектуального потенціалу нації через удосконалення форм і змісту навчання, широке впровадження комп’ютерних технологій та методів навчання, що дозволяє вирішити проблеми освіти на більш високому рівні з урахуванням світових вимог щодо освіти.
References
Кривонос О.М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні: навч. посібник / Кривонос О.М. – Житомир. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка 2013, – 82 с.
Змішане навчання, як модель використання інформаційно-освітніх ресурсів – URL: http://interconf.fl.kpi.ua/ru/node/1174