Управління містом як політика діалогу влади та громади

Автор(и)

  • С.І. Бойко Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Т.Л. Нагорняк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Міста сьогодні стають повноцінними акторами державної політики, національних економік, транснаціональних рухів і глобальних процесів. Управління містом розуміється авторкою політика діалогу влади та громади, результатом якої може стати потужний комерціалізований бренд як цінність. Такий бренд міста – продукт цілеспрямованої і послідовної політики усіх зацікавлених сторін (містян, бізнесменів, які ведуть в цьому місті бізнес, органів місцевого самоврядування, громадських рухів і організацій, інвесторів та цільових аудиторій, що відвідуються територію у справах чи з інших причин). По суті, всі перелічені суб’єкти можуть бути залучені до формування бренд-команди, текстового документу – бренд-стратегії – та процесу просування бренду міста.

Біографії авторів

С.І. Бойко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач освіти

Т.Л. Нагорняк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д. політ. н., професор, професор кафедри політології та державного управління

Посилання

Дінні К. Брендинг територій. Москва : Вид-во Манн, Іванов та Фербер, 2013. 331 с.

Котлер Ф., Асплунд К., Рейн І., Хайдер Д. Санкт-Петербург : Вид-во Стокгольмська школа економіки в Санкт-Петербурзі, 2005. 276 с.

Нагорняк Т. Бренд-політика: технології та методи оцінки. PolitBook. 2013. №2. С. 155-165.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Як цитувати

[1]
Бойко , С. і Нагорняк , Т. 2021. Управління містом як політика діалогу влади та громади. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2021), 157-160.

Номер

Розділ

Секція 4. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень соціо-комунікаційних і політичних процесів