Управління містом як політика діалогу влади та громади
Abstract
Міста сьогодні стають повноцінними акторами державної політики, національних економік, транснаціональних рухів і глобальних процесів. Управління містом розуміється авторкою політика діалогу влади та громади, результатом якої може стати потужний комерціалізований бренд як цінність. Такий бренд міста – продукт цілеспрямованої і послідовної політики усіх зацікавлених сторін (містян, бізнесменів, які ведуть в цьому місті бізнес, органів місцевого самоврядування, громадських рухів і організацій, інвесторів та цільових аудиторій, що відвідуються територію у справах чи з інших причин). По суті, всі перелічені суб’єкти можуть бути залучені до формування бренд-команди, текстового документу – бренд-стратегії – та процесу просування бренду міста.
References
Дінні К. Брендинг територій. Москва : Вид-во Манн, Іванов та Фербер, 2013. 331 с.
Котлер Ф., Асплунд К., Рейн І., Хайдер Д. Санкт-Петербург : Вид-во Стокгольмська школа економіки в Санкт-Петербурзі, 2005. 276 с.
Нагорняк Т. Бренд-політика: технології та методи оцінки. PolitBook. 2013. №2. С. 155-165.