Інформаційні технології як засіб комунікації між політичним лідером і електоратом

Автор(и)

  • О. О. Зінько Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. М. Чальцева Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Кінець XX століття ознаменувався динамічним розвитком і впровадженням у всі сфери суспільного життя інформаційних технологій. Ці зміни були спричинені інтенсивним економічним розвитком багатьох країн світу. Сьогодні, в століття розвитку інформаційних технологій та Інтернету, політтехнологи та імідж-мейкери все частіше в питанні формування іміджу політика звертаються саме до Глобальної мережі. З плином часу все більше і більше людей, використовуючи Інтернет у повсякденному житті для своїх потреб, стають учасниками віртуального об’єднання, і таким чином несвідомо зазнають на собі інформаційний вплив.
Таким чином, використання інформаційних технологій, які дає нам сучасний світ, відкриває принципово нові можливості для комунікації та взаємодії політичних акторів, тим самим роблячи доступною політичну інформацію і спрощуючи процес отримання зворотного зв'язку.

Біографії авторів

О. О. Зінько , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач освіти

О. М. Чальцева , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д. політ. н., доцент, професор кафедри політології та державного управління

Посилання

Grassegger H., Krogerus M. The Data That Turned the World Upside Down. How Cambridge Analytica used your Facebook data to help the Donald Trump campaign in the 2016 election. Article, 2017. URL:https://www.vice.com/en/article/mg9vvn/how-our-likes-helped-trumpwin

Боришполец К.П. Методи політичних досліджень. Навч. посібник, Москва: Аспект Пресс 2005, 221 с.

Семенов М. И. Автоматизированные информационные технологии в политике. наук. ст., М. : Статистика 2008

Авзалова Э. И. Интернет-коммуникации в избирательной кампании США 2017. наук.посібник Іркутського державного університету. Серія «Політологія. Релігієзнавство» УДК 324, м. Казань, 2017, Т. 22. с. 185–194

Степанова Н.В., Шариков П.А. «Влияние интернет-технологий на предвыборную президентскую кампанию в США в 2015-2016 гг., наук. ст.,УДК 32.019.51, м.Москва в. №2, с. 52-67

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-15

Як цитувати

[1]
Зінько , О.О. і Чальцева , О.М. 2021. Інформаційні технології як засіб комунікації між політичним лідером і електоратом. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2021), 172-174.

Номер

Розділ

Секція 4. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень соціо-комунікаційних і політичних процесів