Інформаційні технології як засіб комунікації між політичним лідером і електоратом
Abstract
Кінець XX століття ознаменувався динамічним розвитком і впровадженням у всі сфери суспільного життя інформаційних технологій. Ці зміни були спричинені інтенсивним економічним розвитком багатьох країн світу. Сьогодні, в століття розвитку інформаційних технологій та Інтернету, політтехнологи та імідж-мейкери все частіше в питанні формування іміджу політика звертаються саме до Глобальної мережі. З плином часу все більше і більше людей, використовуючи Інтернет у повсякденному житті для своїх потреб, стають учасниками віртуального об’єднання, і таким чином несвідомо зазнають на собі інформаційний вплив.
Таким чином, використання інформаційних технологій, які дає нам сучасний світ, відкриває принципово нові можливості для комунікації та взаємодії політичних акторів, тим самим роблячи доступною політичну інформацію і спрощуючи процес отримання зворотного зв'язку.
References
Grassegger H., Krogerus M. The Data That Turned the World Upside Down. How Cambridge Analytica used your Facebook data to help the Donald Trump campaign in the 2016 election. Article, 2017. URL:https://www.vice.com/en/article/mg9vvn/how-our-likes-helped-trumpwin
Боришполец К.П. Методи політичних досліджень. Навч. посібник, Москва: Аспект Пресс 2005, 221 с.
Семенов М. И. Автоматизированные информационные технологии в политике. наук. ст., М. : Статистика 2008
Авзалова Э. И. Интернет-коммуникации в избирательной кампании США 2017. наук.посібник Іркутського державного університету. Серія «Політологія. Релігієзнавство» УДК 324, м. Казань, 2017, Т. 22. с. 185–194
Степанова Н.В., Шариков П.А. «Влияние интернет-технологий на предвыборную президентскую кампанию в США в 2015-2016 гг., наук. ст.,УДК 32.019.51, м.Москва в. №2, с. 52-67