Використання інформаційних технологій для оцінювання ефективності рекламної кампанії

Автор(и)

  • З.Б. Артим-Дрогомирецька Львівський національний університет імені Івана Франка
  • М.В. Дацко Львівський національний університет імені Івана Франка

Анотація

Рекламна кампанію можна означити як розроблений комплекс рекламних заходів, які реалізуються у різних середовищах для досягнення бажаних результатів, зокрема, таких як збільшення продажів та покращення комунікації на певному ринку.

Біографії авторів

З.Б. Артим-Дрогомирецька , Львівський національний університет імені Івана Франка

к.е.н., доцент, завідувач кафедри економічної кібернетики

М.В. Дацко , Львівський національний університет імені Івана Франка

к.е.н., доцент, доцент кафедри економічної кібернетики

Посилання

Воронько-Невіднича Т. В., Калюжна Ю. П., Хурдей В. Д. Реклама і рекламна діяльність : навч. посіб. Полтава, РВВ ПДАА, 2018. 230 с.

“The world's most used social platforms 2022” [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.hootsuite.com/resources/digital-trends

"What Is an Advertising Campaign? Definition, Strategy, and Examples," Cyberclick. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.cyberclick.net/advertising

Casaca J. Marketing in the Era of Big Data [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.academia.edu/34354137/Marketing_in_the_Era_of_Big_Data

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-14

Як цитувати

[1]
Артим-Дрогомирецька , З. і Дацко , М. 2022. Використання інформаційних технологій для оцінювання ефективності рекламної кампанії. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2022), 76-78.

Номер

Розділ

Секція 2. Кібербезпека, прикладні інформаційні технології, технології інтернету речей