Використання інформаційних технологій для оцінювання ефективності рекламної кампанії
Abstract
Рекламна кампанію можна означити як розроблений комплекс рекламних заходів, які реалізуються у різних середовищах для досягнення бажаних результатів, зокрема, таких як збільшення продажів та покращення комунікації на певному ринку.
References
Воронько-Невіднича Т. В., Калюжна Ю. П., Хурдей В. Д. Реклама і рекламна діяльність : навч. посіб. Полтава, РВВ ПДАА, 2018. 230 с.
“The world's most used social platforms 2022” [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.hootsuite.com/resources/digital-trends
"What Is an Advertising Campaign? Definition, Strategy, and Examples," Cyberclick. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.cyberclick.net/advertising
Casaca J. Marketing in the Era of Big Data [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.academia.edu/34354137/Marketing_in_the_Era_of_Big_Data