Використання математики в розробці комп’ютерних ігор

Автор(и)

  • А. А. Стефанишен Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Л. П. Половенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Сьогодні сфера розробки відео-ігор(надалі: геймдев) розвинулася до величезних розмірів, тому майже кожен, хто так чи інакше пов’язаний з розробкою певного ПЗ, задумувався про те, щоб піти у сферу геймдеву.

Біографії авторів

А. А. Стефанишен , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач

Л. П. Половенко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

доцент, доцент кафедри прикладної математики

Посилання

Як математика використовується в комп’ютерних іграх. URL: http://www.mmf.lnu.edu.ua/ar/1977

Матриці та вектори в розробці ігор. URL: https://dev.to/fkkarakurt/matrices-andvectors-in-game-development-67h#:~:text=A%20matrix%20is%20a%20- mathematical%20structure%20that%20is,we%20usually%20work%20with%203x3% 20and%204x4%20matrices

Математика для розробників ігор: розуміння векторів. URL: https://blog.gladiogames.com/all-posts/math-for-game-developers-understandingvectors

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-17

Як цитувати

Стефанишен , А. А., & Половенко , Л. П. (2022). Використання математики в розробці комп’ютерних ігор. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень, 292-295. вилучено із https://jpasmd.donnu.edu.ua/article/view/12998

Номер

Розділ

Секція 3. Застосування математичних методів в міждисциплінарних дослідженнях