Роль соціального інтелекту в умовах цифровізації бізнесу

Автор(и)

  • В. В. Ушкальов Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
  • М. П. Мартіянова Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

Анотація

Мета дослідження: уточнення ролі соціального інтелекту та змісту його складових в умовах цифровізації бізнесу.

Біографії авторів

В. В. Ушкальов , Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

доцент, доцент кафедри економіки підприємства та організації бізнесу

М. П. Мартіянова , Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

доцент, доцент кафедри економіки підприємства та організації бізнесу

Посилання

Goleman D. Social Intelligence: The New Science of Human Relationships. London: Bantam, 2017, 416 p.

Albrecht K. Social Intelligence: The New Science of Success. Pfeiffer, 2009. 304 p.

Bar-On R. The Bar-On model of emotional-social intelligence (ESI). Psicothema, 2006. Vol. 18, supl., Р. 13 – 25. URL: https://www.psicothema.com/pdf/3271.pdf

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-19

Як цитувати

Ушкальов , В. В., & Мартіянова , М. П. (2022). Роль соціального інтелекту в умовах цифровізації бізнесу. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень, 348-351. вилучено із https://jpasmd.donnu.edu.ua/article/view/13017

Номер

Розділ

Секція 4. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень соціо-комунікативних і політичних процесів