Роль соціального інтелекту в умовах цифровізації бізнесу

Authors

  • В. В. Ушкальов Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
  • М. П. Мартіянова Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

Abstract

Мета дослідження: уточнення ролі соціального інтелекту та змісту його складових в умовах цифровізації бізнесу.

Author Biographies

В. В. Ушкальов , Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

доцент, доцент кафедри економіки підприємства та організації бізнесу

М. П. Мартіянова , Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця

доцент, доцент кафедри економіки підприємства та організації бізнесу

References

Goleman D. Social Intelligence: The New Science of Human Relationships. London: Bantam, 2017, 416 p.

Albrecht K. Social Intelligence: The New Science of Success. Pfeiffer, 2009. 304 p.

Bar-On R. The Bar-On model of emotional-social intelligence (ESI). Psicothema, 2006. Vol. 18, supl., Р. 13 – 25. URL: https://www.psicothema.com/pdf/3271.pdf

Published

2022-12-19

How to Cite

[1]
Ушкальов , В.В. and Мартіянова , М.П. 2022. Роль соціального інтелекту в умовах цифровізації бізнесу. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Dec. 2022), 348-351.

Issue

Section

Секція 4. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень соціо-комунікативних і політичних процесів