Seo-оптимізація на прикладі компанії «Amazon»

Автор(и)

  • М. М. Кирильчук Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. Ю. Василенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

SEO-оптимізація; просування вебсайта; Amazon

Анотація

Загалом підприємства, як-от Amazon, мають великий обсяг даних та складнощі в конкуруванні з іншими вебсайтами на ринку. Для досягнення ефективної SEO-оптимізації вони повинні розробляти стратегії, що включають технічні та контентні методи. Вони можуть використовувати автоматизовані інструменти для аналізу та відстеження ключових метрик SEO, як-от позиції в пошукових системах, трафік, побудова посилань та інші. Також підприємства можуть працювати з досвідченими SEO-командами або зовнішніми агентствами, щоб отримати професійну допомогу в цій галузі.

Біографії авторів

М. М. Кирильчук , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

В. Ю. Василенко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. наук з соц. ком., старший викладач кафедри інформаційних систем управління

Посилання

Дрокіна Н. І. SEO-оптимізація сайту підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018. № 19(1). С. 127–132.

Ілляшенко Н. С., Савченко О. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 3. С. 63–74.

Принципи юзабіліті веб-сайту. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/12-sposobovuluchshit-juzabiliti. (дата звернення: 10.11.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-02

Як цитувати

[1]
Кирильчук , М.М. і Василенко , В.Ю. 2024. Seo-оптимізація на прикладі компанії «Amazon». Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 25-27.

Номер

Розділ

Секція 1. Інформаційно-комунікаційна діяльність