Seo-оптимізація на прикладі компанії «Amazon»
Ключові слова:
SEO-оптимізація; просування вебсайта; AmazonАнотація
Загалом підприємства, як-от Amazon, мають великий обсяг даних та складнощі в конкуруванні з іншими вебсайтами на ринку. Для досягнення ефективної SEO-оптимізації вони повинні розробляти стратегії, що включають технічні та контентні методи. Вони можуть використовувати автоматизовані інструменти для аналізу та відстеження ключових метрик SEO, як-от позиції в пошукових системах, трафік, побудова посилань та інші. Також підприємства можуть працювати з досвідченими SEO-командами або зовнішніми агентствами, щоб отримати професійну допомогу в цій галузі.
Посилання
Дрокіна Н. І. SEO-оптимізація сайту підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2018. № 19(1). С. 127–132.
Ілляшенко Н. С., Савченко О. С. SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 3. С. 63–74.
Принципи юзабіліті веб-сайту. URL: https://wezom.com.ua/ua/blog/12-sposobovuluchshit-juzabiliti. (дата звернення: 10.11.2023).