Дослідження комунікаційної активності політичних партій у соціальних медіа

Автор(и)

  • К. Р. Церковнюк Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Н. О. Наталіна Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

політичні партії; комунікаційна активність; соціальні мережі; соціальна взаємодія

Анотація

Українські політики та політичні партії використовують соціальні мережі в якості ефективного інструменту для формування свого іміджу. Соціальні мережі надають їм можливість дізнаватися про думки та настрої електорату, доводити інформацію про діяльність партій, залучати нових прихильників.

Біографії авторів

К. Р. Церковнюк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Н. О. Наталіна , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. політ. наук, доцент, доцент кафедри журналістики та соціальних комунікацій

Посилання

Контакти політичної партії «Слуга Народу». URL: https://sluga-narodu.com/kontakty/ (дата звернення: 19.11.2023).

Контакти політичної партії «Європейська Солідарність». URL: https://eurosolidarity.org/kontakty/ (дата звернення: 19.11.2023).

Контакти політичної партії «Батьківщина». URL: https://ba.org.ua/contacts/ (дата звернення: 19.11.2023).

Звітність щомісячної допомоги Силам Оборони України. URL: https://prytulafoundation.org/military-reports (дата звернення: 19.11.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-04

Як цитувати

[1]
Церковнюк , К.Р. і Наталіна , Н.О. 2024. Дослідження комунікаційної активності політичних партій у соціальних медіа. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 277-278.

Номер

Розділ

Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації