Чесність і прозорість у рекламі: як інфлюенсери формують довіру до бренду

Автор(и)

  • І. С. Баранова Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. Ю. Василенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

інфлюенсер, маркетинг, соціальні мережі, лідери думок

Анотація

Досліджено особливості інфлюенсер-маркетингу як сучасного інструменту просування товарів та послуг у соціальних мережах. Розглянуто класифікацію інфлюенсерів, їхні характеристики та специфіку взаємодії з аудиторією. Визначено ключові фактори успішної маркетингової кампанії з інфлюенсерами, зокрема важливість довіри, прозорості комунікації та відповідального підходу до рекламних інтеграцій.

Біографії авторів

І. С. Баранова , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка вищої освіти

В. Ю. Василенко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. наук із соц. ком., старший викладач кафедри інформаційних систем управління

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-17

Як цитувати

[1]
Баранова , І.С. і Василенко , В.Ю. 2024. Чесність і прозорість у рекламі: як інфлюенсери формують довіру до бренду. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 14-16.

Номер

Розділ

Секція 1 Інформаційно-комунікаційна діяльність та документознавство