Чесність і прозорість у рекламі: як інфлюенсери формують довіру до бренду
Ключові слова:
інфлюенсер, маркетинг, соціальні мережі, лідери думокАнотація
Досліджено особливості інфлюенсер-маркетингу як сучасного інструменту просування товарів та послуг у соціальних мережах. Розглянуто класифікацію інфлюенсерів, їхні характеристики та специфіку взаємодії з аудиторією. Визначено ключові фактори успішної маркетингової кампанії з інфлюенсерами, зокрема важливість довіри, прозорості комунікації та відповідального підходу до рекламних інтеграцій.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-12-17
Як цитувати
[1]
Баранова , І.С. і Василенко , В.Ю. 2024. Чесність і прозорість у рекламі: як інфлюенсери формують довіру до бренду. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 14-16.
Номер
Розділ
Секція 1 Інформаційно-комунікаційна діяльність та документознавство