Чесність і прозорість у рекламі: як інфлюенсери формують довіру до бренду
Keywords:
інфлюенсер, маркетинг, соціальні мережі, лідери думокAbstract
Досліджено особливості інфлюенсер-маркетингу як сучасного інструменту просування товарів та послуг у соціальних мережах. Розглянуто класифікацію інфлюенсерів, їхні характеристики та специфіку взаємодії з аудиторією. Визначено ключові фактори успішної маркетингової кампанії з інфлюенсерами, зокрема важливість довіри, прозорості комунікації та відповідального підходу до рекламних інтеграцій.
Downloads
Published
2024-12-17
How to Cite
[1]
Баранова , І.С. and Василенко , В.Ю. 2024. Чесність і прозорість у рекламі: як інфлюенсери формують довіру до бренду. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Dec. 2024), 14-16.
Issue
Section
Секція 1 Інформаційно-комунікаційна діяльність та документознавство