Чесність і прозорість у рекламі: як інфлюенсери формують довіру до бренду

Authors

  • І. С. Баранова Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • В. Ю. Василенко Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

інфлюенсер, маркетинг, соціальні мережі, лідери думок

Abstract

Досліджено особливості інфлюенсер-маркетингу як сучасного інструменту просування товарів та послуг у соціальних мережах. Розглянуто класифікацію інфлюенсерів, їхні характеристики та специфіку взаємодії з аудиторією. Визначено ключові фактори успішної маркетингової кампанії з інфлюенсерами, зокрема важливість довіри, прозорості комунікації та відповідального підходу до рекламних інтеграцій.

Author Biographies

І. С. Баранова , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка вищої освіти

В. Ю. Василенко , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. наук із соц. ком., старший викладач кафедри інформаційних систем управління

Published

2024-12-17

How to Cite

[1]
Баранова , І.С. and Василенко , В.Ю. 2024. Чесність і прозорість у рекламі: як інфлюенсери формують довіру до бренду. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Dec. 2024), 14-16.

Issue

Section

Секція 1 Інформаційно-комунікаційна діяльність та документознавство