Інформаційна система для узагальнення результатів навчання з функцією профорієнтації
Ключові слова:
інформаційна система, профорієнтація, навчальні досягнення, аналіз даних, автоматизація, психологічні тести, рекомендаціїАнотація
Сучасні освітні заклади стикаються з викликами щодо підтримки учнів у виборі професії та аналізу навчальних досягнень. Інформаційна система з функцією профорієнтації автоматизує збір та аналіз даних про успішність і психологічні характеристики учнів, надаючи персоналізовані рекомендації, що зменшує невизначеність вибору кар’єри.
Посилання
Sihite J. The student preference to choose higher education: a case study in west Jakarta 2019. European journal of business and mangement. 2019. № 25. С. 59–64. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/276531308.pdf (дата звернення: 21.10.2024).
Шкіль Л. Тільки кожен шостий студент закінчує ІТ-курси до кінця – дослідження. AIN.UA. URL: https://ain.ua/2023/01/05/tilky-kozhen-shostyj-student-zakinchuye-it-kursy-do-kinczyadoslidzhennya/ (дата звернення: 21.10.2024).
Електронні класні журнали та щоденники з можливостями дистанційного навчання. Нові Знання. URL: https://nz.ua (дата звернення: 20.10.2024).
Опитувальник професійної спрямованості (ОПС) Д. Голанда. Тернопільський обласний центр зайнятості. URL: https://ter.dcz.gov.ua/publikaciya/opytuvalnyk-profesiynoyi-spryamovanosti-ops-d-golanda (дата звернення: 20.10.2024).