Інформаційна система для узагальнення результатів навчання з функцією профорієнтації

Authors

  • А. С. Перепелиця Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Р. М. Бабаков Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

інформаційна система, профорієнтація, навчальні досягнення, аналіз даних, автоматизація, психологічні тести, рекомендації

Abstract

Сучасні освітні заклади стикаються з викликами щодо підтримки учнів у виборі професії та аналізу навчальних досягнень. Інформаційна система з функцією профорієнтації автоматизує збір та аналіз даних про успішність і психологічні характеристики учнів, надаючи персоналізовані рекомендації, що зменшує невизначеність вибору кар’єри.

Author Biographies

А. С. Перепелиця , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

Р. М. Бабаков , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р техн. наук, професор, професор кафедри інформаційних технологій

References

Sihite J. The student preference to choose higher education: a case study in west Jakarta 2019. European journal of business and mangement. 2019. № 25. С. 59–64. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/276531308.pdf (дата звернення: 21.10.2024).

Шкіль Л. Тільки кожен шостий студент закінчує ІТ-курси до кінця – дослідження. AIN.UA. URL: https://ain.ua/2023/01/05/tilky-kozhen-shostyj-student-zakinchuye-it-kursy-do-kinczyadoslidzhennya/ (дата звернення: 21.10.2024).

Електронні класні журнали та щоденники з можливостями дистанційного навчання. Нові Знання. URL: https://nz.ua (дата звернення: 20.10.2024).

Опитувальник професійної спрямованості (ОПС) Д. Голанда. Тернопільський обласний центр зайнятості. URL: https://ter.dcz.gov.ua/publikaciya/opytuvalnyk-profesiynoyi-spryamovanosti-ops-d-golanda (дата звернення: 20.10.2024).

Published

2024-12-19

How to Cite

[1]
Перепелиця , А.С. and Бабаков , Р.М. 2024. Інформаційна система для узагальнення результатів навчання з функцією профорієнтації. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Dec. 2024), 207-209.

Issue

Section

Секція 3 Прикладні інформаційні технології, комп’ютерні технології обробки даних