Візуальні стратегії російської пропаганди: як пропагандистські плакати формують образ «непереможної» російської армії
Ключові слова:
армія рф, візуальна стратегія, політика, пропаганда, Z-пропаганда, війна в УкраїніАнотація
У роботі досліджуються візуальні стратегії російської пропаганди, зокрема, як пропагандистські плакати формують образ «непереможної» армії рф у суспільній свідомості. Аналіз трьох прикладів плакатів виявляє символіку, що підкреслює героїзм, патріотизм та ідеали солдата, який «захищає» націю, використовуючи художні техніки для посилення наративів державної пропаганди.
Посилання
Сухорукова Л. А. Дизайн візуальних комунікацій: основні поняття та особливості. Дизайн-освіта 2009: сучасна концепція дизайн-освіти України: зб. матеріалів міжнар. наук.- метод. конф. проф.-викл. складу і молодих учених в рамках V Міжнар. форуму «Дизайносвіта 2009» (27–29 квіт. 2009 р., м. Харків) / Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв. Харків, 2009. Ч. 1. С. 128–131.
Плакаты СВО: Герои Z. МК в Иваново. 20.01.2023. URL: https://www.mkivanovo.ru/ photo/gallery/32232-624923.html (дата звернення 20.10.2024).
Яковлєв М. В. Техніки та алгоритми аналізу візуального матеріалу: розмежування якісних і кількісних підходів. Наукові записки НаУКМА. 2011. Т. 122: Соціологічні науки. С. 9–13.