Візуальні стратегії російської пропаганди: як пропагандистські плакати формують образ «непереможної» російської армії

Автор(и)

  • Р. І. Сивак Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • К. М. Родигін Донецький національний університет імені Василя Стуса

Ключові слова:

армія рф, візуальна стратегія, політика, пропаганда, Z-пропаганда, війна в Україні

Анотація

У роботі досліджуються візуальні стратегії російської пропаганди, зокрема, як пропагандистські плакати формують образ «непереможної» армії рф у суспільній свідомості. Аналіз трьох прикладів плакатів виявляє символіку, що підкреслює героїзм, патріотизм та ідеали солдата, який «захищає» націю, використовуючи художні техніки для посилення наративів державної пропаганди.

Біографії авторів

Р. І. Сивак , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка вищої освіти

К. М. Родигін , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. філос. наук, доцент, доцент кафедри журналістики та соціальних комунікацій

Посилання

Сухорукова Л. А. Дизайн візуальних комунікацій: основні поняття та особливості. Дизайн-освіта 2009: сучасна концепція дизайн-освіти України: зб. матеріалів міжнар. наук.- метод. конф. проф.-викл. складу і молодих учених в рамках V Міжнар. форуму «Дизайносвіта 2009» (27–29 квіт. 2009 р., м. Харків) / Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв. Харків, 2009. Ч. 1. С. 128–131.

Плакаты СВО: Герои Z. МК в Иваново. 20.01.2023. URL: https://www.mkivanovo.ru/ photo/gallery/32232-624923.html (дата звернення 20.10.2024).

Яковлєв М. В. Техніки та алгоритми аналізу візуального матеріалу: розмежування якісних і кількісних підходів. Наукові записки НаУКМА. 2011. Т. 122: Соціологічні науки. С. 9–13.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-20

Як цитувати

[1]
Сивак , Р.І. і Родигін , К.М. 2024. Візуальні стратегії російської пропаганди: як пропагандистські плакати формують образ «непереможної» російської армії. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2024), 283-285.

Номер

Розділ

Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації