Візуальні стратегії російської пропаганди: як пропагандистські плакати формують образ «непереможної» російської армії

Authors

  • Р. І. Сивак Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • К. М. Родигін Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

армія рф, візуальна стратегія, політика, пропаганда, Z-пропаганда, війна в Україні

Abstract

У роботі досліджуються візуальні стратегії російської пропаганди, зокрема, як пропагандистські плакати формують образ «непереможної» армії рф у суспільній свідомості. Аналіз трьох прикладів плакатів виявляє символіку, що підкреслює героїзм, патріотизм та ідеали солдата, який «захищає» націю, використовуючи художні техніки для посилення наративів державної пропаганди.

Author Biographies

Р. І. Сивак , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувачка вищої освіти

К. М. Родигін , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. філос. наук, доцент, доцент кафедри журналістики та соціальних комунікацій

References

Сухорукова Л. А. Дизайн візуальних комунікацій: основні поняття та особливості. Дизайн-освіта 2009: сучасна концепція дизайн-освіти України: зб. матеріалів міжнар. наук.- метод. конф. проф.-викл. складу і молодих учених в рамках V Міжнар. форуму «Дизайносвіта 2009» (27–29 квіт. 2009 р., м. Харків) / Харків. держ. акад. дизайну і мистецтв. Харків, 2009. Ч. 1. С. 128–131.

Плакаты СВО: Герои Z. МК в Иваново. 20.01.2023. URL: https://www.mkivanovo.ru/ photo/gallery/32232-624923.html (дата звернення 20.10.2024).

Яковлєв М. В. Техніки та алгоритми аналізу візуального матеріалу: розмежування якісних і кількісних підходів. Наукові записки НаУКМА. 2011. Т. 122: Соціологічні науки. С. 9–13.

Published

2024-12-20

How to Cite

[1]
Сивак , Р.І. and Родигін , К.М. 2024. Візуальні стратегії російської пропаганди: як пропагандистські плакати формують образ «непереможної» російської армії. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Dec. 2024), 283-285.

Issue

Section

Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації