Використання чат-ботів в юридичній сфері
Abstract
Чат-бот (англ. chatbot) – це програма, яка була створена на основі технологій машинного навчання та нейромереж. Чат-бот імітує розмову з людиною в мережі Інтернет, тому цей сервіс став популярним саме в месенджерах [1]. Принцип роботи чат-боту полягає у завчасно прописаних сценаріях спілкування. Бот одразу відправляє необхідну відповідь під час розмови за допомогою ключових слів.
Метою дослідження є вивчення особливостей комунікацій з потенційними користувачами в юридичній сфері через чат-бот. Відомо, що існують боти прості та складні. Простий бот працює виключно за чітко прописаною інструкцією: відповідає лише на ті запити, що додані в його систему. Складний бот працює за допомогою штучного інтелекту та розпізнає команди будь-якою мовою. Такі боти здатні до розвитку, тобто опрацьовуючи одержану інформацію вони вчаться й стають розумнішими.
References
Marta Pasternak. Що таке Chatbot (чат-боти) та кому вони потрібні? URL: https://creativesmm.com.ua/shho-take-chatbot-ta-komu-vonu-potribni/ (дата звернення: 13.11.2021).
Все про чат-боти: переваги, типи та схема роботи. URL:https://www.interkassa.com/ua/blog/vse-o-chat-botah-preimushchestva-tipy-i-shema-raboty/. (12.11.2021);
Jessica. Переваги та недоліки використання чат-ботів для бізнесу. URL: https://internetdevels.ua/blog/pros-and-cons-of-using-chatbots-for-business. (18.11.2021).
Стуліна О. На вимогу часу. Судовий вісник, №10 від 25.10.2021. URL: https://pravo.ua/articles/na-vimogu-chasu (дата звернення: 18.11.2021).
Мороз В. Legal tech: коли боти почнуть звільняти юристів. Український юрист, №5, травень 2019. URL: http://jurist.ua/?article/1786 (дата звернення: 12.11.2021).