Ролі, функції та можливості використання чат-ботів у роботі з клієнтами
Abstract
Поняття чат-бот походить від двох англійських слів: to chat – ‘невимушена розмова в мережі Інтернет’, а bot (robot) – це скорочення від ‘робот’. Отже, виходить, що це роботи, призначені для здійснення комунікацій з користувачами в мережі. Згідно з останніми дослідженнями, у 80% споживачів є позитивний досвід взаємодії з чат-ботами. Маркетингова платформа Uberal опитала понад тисячу американців і з’ясувала, що вони думають про роботу чат-ботів. 40% – зацікавлені у взаємодії з чат-ботами відомих брендів; 36% споживачів хочуть, щоб точність чат-ботів була покращена; 26% вважають, що чат-боти варто використовувати для купонів, промоакцій та спецпропозицій [1]. Згідно із дослідженням ResearchAndMarket світовий ринок чат-ботів на 2021 рік становить майже 4, 8 мільярдів доларів і зростає на 40% в рік.
References
Біловодська О.А., Лагута К.О. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами. Формування ринкових відносин в Україні. №5 (228)/2020. С. 62-68.
Дослідження: 80% споживачів позитивно відгукуються про взаємодію з чатботами. URL: https://mmr.ua/show/issledovanie_80_potrebiteley_ polozhitelyno_otzyvayutsya_o_ vzaimodeystvii_s_chat–botami (дата звернення: 10.11.2021).
Пукач П.Я., Шаховська Х.Р. Алгоритм формування відповіді чат-бота. URL: http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/133674/17-Pukach.pdf?sequence=1 (дата звернення 18.11.2021).
Провотар О.І. Особливості та проблеми віртуального спілкування за допомогою чат-ботів. Наукові праці ВНТУ: Інформаційні технології та комп’ютерна техніка. 2019. № 3. С.6-8 .
Прокопенко Т.О., Обойщик О.Б. Особливості використання чатботів для бізнесу у сучасних месенджер чатах. Вісник Черкаського державного технологічного університету. №4, 2021. С.14-19.