Маркетинг територій як інструмент просування бренду
Abstract
Маркетинг територій – цілеспрямована діяльність влади, бізнесу і громади, метою якої є виявлення ключових смислів і очікувань всіх стейкґолдерів території, формування ефективної стратегії позиціонування та просування усіх складових позитивного територіального бренду.
Проблема створення ефективної маркетингової стратегії для територіального бренду – міждисциплінарна тема академічного дискурсу і практик управління територіями. Жорстка конкуренція потребує формування надійного бренду для підвищення інвестиційної привабливості території, збереження і розвитку її потенціалу. Останні дослідження даної теми показали, що основною проблемою маркетингових стратегій територій є те, що вони вирішують поставлені задачі лише частково та здебільшого безсистемно, тим самим не дозволяючи, закріпити певну позитивну інвестиційну динаміку в регіоні.
References
Кейс-стаді «Брендинг і маркетинг територій», Федерація канадських муніципалітетів / Проект міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст», 2019. С. 58.
Алан Х. Курс підприємництва: підручник / Хоскінг Алан. - М.: Міжнародні відносини, 2008. С. 350.
Маркетингова стратегія міста Івано-Франківська 2019 URL: http://pleddg.org.ua/wp-content/uploads/2019/11/IF-Marketing-Strategy.pdf (дата звернення: 19.11.2021)
Нагорняк Т.Л. Брендинг території як державна та регіональна політика: [Монографія] / Т.Л. Нагорняк. - Донецьк: Вид-во «Ноулідж», 2013 .- 367с.