Маркетинг територій як інструмент просування бренду

Authors

  • А.В. Рогозіна Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • Т.Л. Нагорняк Донецький національний університет імені Василя Стуса

Abstract

Маркетинг територій – цілеспрямована діяльність влади, бізнесу і громади, метою якої є виявлення ключових смислів і очікувань всіх стейкґолдерів території, формування ефективної стратегії позиціонування та просування усіх складових позитивного територіального бренду.
Проблема створення ефективної маркетингової стратегії для територіального бренду – міждисциплінарна тема академічного дискурсу і практик управління територіями. Жорстка конкуренція потребує формування надійного бренду для підвищення інвестиційної привабливості території, збереження і розвитку її потенціалу. Останні дослідження даної теми показали, що основною проблемою маркетингових стратегій територій є те, що вони вирішують поставлені задачі лише частково та здебільшого безсистемно, тим самим не дозволяючи, закріпити певну позитивну інвестиційну динаміку в регіоні.

Author Biographies

А.В. Рогозіна , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач освіти

Т.Л. Нагорняк , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д. політ. н., професор, професор кафедри політології та державного управління

References

Кейс-стаді «Брендинг і маркетинг територій», Федерація канадських муніципалітетів / Проект міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст», 2019. С. 58.

Алан Х. Курс підприємництва: підручник / Хоскінг Алан. - М.: Міжнародні відносини, 2008. С. 350.

Маркетингова стратегія міста Івано-Франківська 2019 URL: http://pleddg.org.ua/wp-content/uploads/2019/11/IF-Marketing-Strategy.pdf (дата звернення: 19.11.2021)

Нагорняк Т.Л. Брендинг території як державна та регіональна політика: [Монографія] / Т.Л. Нагорняк. - Донецьк: Вид-во «Ноулідж», 2013 .- 367с.

Published

2021-12-15

How to Cite

[1]
Рогозіна , А. and Нагорняк , Т. 2021. Маркетинг територій як інструмент просування бренду. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Dec. 2021), 185-188.

Issue

Section

Секція 4. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень соціо-комунікаційних і політичних процесів