Особливості використання спеціалізованих соціальних мереж та платформ для науковців
Abstract
Сьогодні необхідність залучення та привернення уваги як зовнішніх, так і внутрішніх представників цільової аудиторії до українських закладів вищої освіти (ЗВО) є надзвичайно важливим аспектом функціонування системи вищої освіти, адже саме ЗВО готують наше майбутнє покоління, яке буде розбудовувати нашу країну після Перемоги. Саме тому акцент робиться, у тому числі, на формуванні позитивного іміджу викладача, створити який можливо за допомогою підтримки соціальної активності в освітній та науковій діяльності.
Мета цього дослідження полягає у визначенні особливостей використання спеціалізованих соціальних мереж та платформ для науково-педагогічних працівників (НПП) як науковців.
References
Василенко В. Ю. Використання соціокомунікаційних технологій інмутації в процесі формування іміджу ЗВО. Інформація, комунікація та управління знаннями в глобалізованому світі : матеріали ІІ міжнародної наукової конференції, м. Київ, 16-18 березня 2019 року Київ, 2019. С. 22–23.
Курбан О. В. Загальна характеристика сучасного інтернет-простору в контексті використання соціальних онлайн-мереж. Поліграфія і видавнича справа. 2016. № 1. С. 216– 225.
Горбатюк Т. В. Розвиток Інтернет-середовища в ретроспективі та перспективі. Науковий вісник НУБіП України. Серія: Гуманітарні студії. 2017. № 274. С. 44–51.
Хмільовська Л. В., Фасолько Т. М. Соціальні мережі як потужний інструмент будування бренду роботодавця. Управління та адміністрування в умовах протидії гібридним загрозам національній безпеці : матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 7 грудня 2021 року Київ, 2021. С. 191–193.