Гумор на війні як інструмент спротиву (на матеріалі популярних українських телеграм-каналів)
Abstract
Таким чином, гумористичні дописи телеграм-каналів є цікавим матеріалом для дослідження українського інформаційного спротиву. Також актуальним є й дослідження самого українського сектору телеграму, адже наукових праць на цю тему не так багато. Тим часом ця соціальна мережа користується популярністю в українців, до того ж, після повномасштабного вторгнення кількість підписників деяких каналів зросла удвічі-втричі, а більшість українських офіційних осіб створила власні майданчики для інформування населення.
References
Вісім із десяти найпопулярніших телеграм-каналів в Україні є анонімними. ІМІ. URL: https://imi.org.ua/news/visim-iz-desyaty-najpopulyarnishyh-telegram-kanaliv-v-ukrayini-yeanonimnymy-doslidzhennya-imi-i41295 (дата звернення: 3.10.2022).
Гуржій С. В. Сучасні загрозливі тенденції використання Telegram-каналів на шкоду державним інтерсам. Інформація і право. 2021. № 4. С. 162–169.
Жугай В., Кузнєцова Т. Особливості телеграм-каналів як новітніх інструментів медіа: український контекст. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. 2021. № 6 (3). С. 120–125.
Ілюк К., Саполович Є., Рябоштан І. «Теперь заживем!». Як і для чого Росія створила мережу телеграм-каналів для окупованих нею територій. Детектор медіа. URL: https://detector.media/monitorynh-internetu/article/198960/2022-05-05-teper-zazhyvem-yak-i-dlyachogo-rosiya-stvoryla-merezhu-telegram-kanaliv-dlya-okupovanykh-neyu-terytoriy/ (дата звернення: 3.10.2022).
Тонкіх Ю. Особливості функціонування публічних Telegram-каналів як кросмедійної платформи. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. 2021. № 4 (48). С. 47–54.
Чернявська Л., Данилюк Н. Телеграм-канали як інструмент диджиталізації українських масмедіа. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. 2021. № 6 (3). С. 192–198.
Plakhta D. Telegram as a tool for political influence and manipulation. Теле- та радіожурналістика. 2020. № 19. С. 88–94.