Розробка 3D-моделі
Abstract
Метою проекту є створення 3D – моделей фігур. Вони можуть бути представлені у вигляді програмного коду або як 3D-модель, а також за допомогою двовимірного зображення, що створюється за допомогою процесу рендерингу. За допомогою нього математична (векторна) просторова модель перетворюється на плоску (растрову) картинку. Якщо потрібно створити фільм, то рендериться послідовність таких картинок – кадрів. Як структура даних, зображення на екрані представлене матрицею крапок, де кожна точка визначена принаймні трьома числами: інтенсивністю червоного, синього і зеленого кольорів.
References
Сиденко Л. Компьютерная графика и геометрическое моделирование/ Л. Сиденко. – Санкт-Петербург: Питер, 2009. – 224 с.
Шилдт Г. Полное руководство C# 4.0 / Г. Шилдт. – М.: Айрис-пресс, 2011. – 1056 c.
Землянов Г.С. 3D-моделирование / Г.С. Землянов, В.В. Ермолаева // Молодой ученый. – 2015. – № 11.– С. 186-189.
Посилання https://koloro.ua/ua/3d-modelirovanie-i-vizualizaciya.html