Створення візуального контенту за допомогою штучного інтелекту як виклик для сучасних медіа

Authors

  • Г. Р. Бєлік Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • К. М. Родигін Донецький національний університет імені Василя Стуса

Keywords:

візуальний контент, штучний інтелект, медіа

Abstract

У роботі досліджено використання штучного інтелекту для створення маніпулятивного візуального контенту, розглянуто і проаналізовано приклад такої маніпуляції у соціальних мережах та методи розпізнавання штучних зображень.

Author Biographies

Г. Р. Бєлік , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач вищої освіти

К. М. Родигін , Донецький національний університет імені Василя Стуса

канд. філос. наук, доцент, доцент кафедри журналістики та соціальних комунікацій

References

Ivan Leong. Що потрібно і чого не потрібно робити при використанні AI у створенні контенту. Ranktracker. Серпень 24, 2024. URL: https://www.ranktracker.com/uk/blog/the-dos-anddonts-when-using-ai-in-content-creation/ (дата звернення: 18.10.2024).

Saturday Team. AІ-екосистема України: таланти, компанії, освіта. Червень 6, 2024. URL: https://aihouse.org.ua/wp-content/uploads/2024/01/AI-Ecosystem-of-Ukraine-by-AI-HOUSEx-Roosh-UA.pdf (дата звернення: 18.10.2024).

Felix Rose-Collins. Створення контенту зі штучним інтелектом: Підвищення продуктивності та креативності. Ranktracker. Травень 20, 2024. URL: https://www.ranktracker.com/uk/ blog/ai-powered-content-creation-boosting-productivity-and-creativity/ (дата звернення: 18.10.2024).

Центр протидії дезінформації. Київ. Facebook. 27.09.2024. URL: https://www.facebook.com/photo/?fbid=544428108106259&set=a.117239117491829 (дата звернення: 18.10.2024).

Боць Т. Скільки пальців на руці? Як розпізнати зображення, згенероване ШІ. Медіамейкер. Квітень 14, 2023. URL: https://mediamaker.me/skilky-palcziv-na-ruczi-yak-rozpiznatyzobrazhennya-zgenerovane-shi-2094/ (дата звернення: 18.10.2024).

Published

2024-12-20

How to Cite

[1]
Бєлік , Г.Р. and Родигін , К.М. 2024. Створення візуального контенту за допомогою штучного інтелекту як виклик для сучасних медіа. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Dec. 2024), 267-269.

Issue

Section

Секція 5. Журналістика та соціальні комунікації