Інформаційне забезпечення побудови карти стратегічних груп для мерчендайзера
Ключові слова:
інформаційне забезпечення; мерчендайзер; карта стратегічних групАнотація
Інтеграція мерчендайзерів у стратегічний аналіз є важливим етапом для ефективного управління дистрибуцією та продажами. Мерчендайзери відіграють ключову роль у вивченні та вдосконаленні взаємодії з роздрібними точками продажу.
Посилання
Лєбєдєва Д. О., Заливча І. В., Штефан Л. В. Інформаційно-аналітичне забезпечення стратегічного управління організацією. Бізнес-навігатор. 2019. Вип. 1. С. 70–74. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bnav_2019_1_15
Писар Н. Б. Дрокіна Н. І. Методологічні засади мерчендайзингу в системі управління збутом. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Серія: Економічні науки. 2021. № 6(2). С. 46–53. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mnjie_2021_6(2)__8
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-01-02
Як цитувати
[1]
Анісімов , Д.О. і Прігунов , О.В. 2024. Інформаційне забезпечення побудови карти стратегічних груп для мерчендайзера. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Січ 2024), 12-13.
Номер
Розділ
Секція 1. Інформаційно-комунікаційна діяльність