Стратегічне планування як засіб досягнення цілей підприємства

Автор(и)

  • С. В. Никончук Донецький національний університет імені Василя Стуса
  • О. М. Анісімова Донецький національний університет імені Василя Стуса

Анотація

Стратегічне планування – це довгострокове планування на основі проміжних цілей [1]. Стратегія у свою чергу, визначається головною ціллю та проміжними цілями, які дозволяють досягнути головної, а стратегічний план в основному фокусується на майбутньому та пропонує заходи, які організація повинна використовувати для досягнення власних цілей. Також стратегічне планування спрямовує організацію (підприємство) на досягнення її цілей, і в той же час оцінює та, безпосередньо, коригує загальний напрям діяльності з огляду на мінливі обставини. Більше того, саме стратегічне планування фільтрує проблеми, які виникають на підприємствах та пропонує відповідні кроки для їх корегування.

Біографії авторів

С. В. Никончук , Донецький національний університет імені Василя Стуса

здобувач освіти

О. М. Анісімова , Донецький національний університет імені Василя Стуса

д-р екон. наук, професор, професор кафедри інформаційних систем управління

Посилання

Стратегічне планування. URL: http://www.economy.nayka.com.ua Переваги здійснення стратегічного планування Зв’язок поточних рішень з майбутніми результатами Визначення загроз та можливостей, сильних і слабких сторін діяльності підприємства Орієнтація на пошук альтернативних рішень щодо досягнення цілей Свідома підготовка майбутнього і до майбутнього Розподіл відповідальності не лише між напрямами діяльності, а й між поточною та майбутньою діяльністю

Етапи стратегічного планування. URL: https://www.prostir.ua/

Стратегічне планування: Підручник / за ред. Уткіна Е.А. - М.: Асоціація авторів і видавців «ТАНДЕМ». Вид-во ЕКМОС, 2006. - С.245

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-14

Як цитувати

[1]
Никончук , С.В. і Анісімова , О.М. 2021. Стратегічне планування як засіб досягнення цілей підприємства. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2021), 36-38.

Номер

Розділ

Секція 1. Інформаційно-комунікаційна діяльність