Стратегічне планування як засіб досягнення цілей підприємства
Abstract
Стратегічне планування – це довгострокове планування на основі проміжних цілей [1]. Стратегія у свою чергу, визначається головною ціллю та проміжними цілями, які дозволяють досягнути головної, а стратегічний план в основному фокусується на майбутньому та пропонує заходи, які організація повинна використовувати для досягнення власних цілей. Також стратегічне планування спрямовує організацію (підприємство) на досягнення її цілей, і в той же час оцінює та, безпосередньо, коригує загальний напрям діяльності з огляду на мінливі обставини. Більше того, саме стратегічне планування фільтрує проблеми, які виникають на підприємствах та пропонує відповідні кроки для їх корегування.
References
Стратегічне планування. URL: http://www.economy.nayka.com.ua Переваги здійснення стратегічного планування Зв’язок поточних рішень з майбутніми результатами Визначення загроз та можливостей, сильних і слабких сторін діяльності підприємства Орієнтація на пошук альтернативних рішень щодо досягнення цілей Свідома підготовка майбутнього і до майбутнього Розподіл відповідальності не лише між напрямами діяльності, а й між поточною та майбутньою діяльністю
Етапи стратегічного планування. URL: https://www.prostir.ua/
Стратегічне планування: Підручник / за ред. Уткіна Е.А. - М.: Асоціація авторів і видавців «ТАНДЕМ». Вид-во ЕКМОС, 2006. - С.245