Data Mining в освітній сфері: особливості використання
Анотація
Мета цього дослідження полягає у тому, аби охарактеризувати особливості використання технологій Data Mining з огляду користувача освітніх послуг та виокремити основні завдання, які суміжно впливають на якість освітніх продуктів.
Посилання
Болюбаш Н. М. Задачі та методи інтелектуального аналізу освітніх даних. Миколаїв: ЧНУ ім. Петра Могили, 2019. С. 26-29
Моторин Р. М. Використання технологій Big Data для розвитку вищої освіти. К.: КНТЕУ, 2019. С. 42-46
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-12-14
Як цитувати
[1]
Погоріла , Ю.В. і Василенко , В.Ю. 2022. Data Mining в освітній сфері: особливості використання. Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. (Груд 2022), 48-51.
Номер
Розділ
Секція 1. Інформаційно-комунікаційна діяльність